csütörtök, október 14, 2010

AFS Orientacio meg ami belefer

Nos mar egy ideje nem szuletett egy bejegyzes se, ami betudhato a keves szabadidomnek a sarki jegsapkak aggaszto vekonyodasanak es reszben a pézsmapockok del-amerikai akklimatizalodasanak. Elozo heten tortentek dolgok meg nem, sutott a nap meg nem, de leginkabb beszeltem nemetul meg nem. Szoval hetvegen volt a LOC-Late Orientation Camp nevre keresztelt ossznepi cserediaktalkozo, es elmondhatom, hogy egy asztalnal UNO-ztam Eszak-Amerikaval, Del-Amerikaval, Azsiaval, Ausztraliaval, Europaval. Afrika egyelore kimaradt meg az Antarktiszrol se erkezett senki de majd legkozelebb. Na persze a csucspontja nem ez volt az estenek hanem amikor azzal a tuzes, forroveru olasz csajjal ..khm.. majd elmeselem a naplomnak. Máté ne ertsd felre, hianyzol :D xD Szoval a talalka Donauwörthben volt, amin ha hiszed ha nem a Duna folyik at. Tudod a folyo amit mindig latsz mikor mesz Szigetre/unokatesodhoz/nagynenihez/kiskutyadhoz hon szeretett fovarosunkba. A Baden-württembergi es bayerni körzet kepviselte magat, igy is 32-en voltunk del amerikaval egyutt. Pentek delutantol vasarnap delutanig tartott es ezalatt az idotartam alatt annyiszor hallottam a ne drogozz, ne vezess autot, ne ejts teherbe senkit, ne vegyel levegot arra nem kijelolt helyen, hogy ugy erzem kezd hatni a forditott pszichologia dolog. Persze sok program volt es nagyon jol ereztuk magunkat, de draga onkenteseink nem mulasztottak el egy alkalommal se elmondani, hogy ha egy masodpercre a kezedben tartasz egy zoldet es rex felugyelo epp arra jar, akkor bizony hamarabb viszontlatod szulohazad mint a magyar labdarugovalogatott mikor EB-re kerul a sor. Este volt is egy ki-mit-tud (Talentshow tradicionalis nemet neven) amire ossze kellett volna valamit hozni meg nem is, fel is kellett volna keszulni meg nem is, szoval Osszealltam ujdonsult olasz es ausztral baratommal, utobbi kierdemelte a latinoktol a Loco azaz orult cimet, amiert azert tett is rendesen. Eredetileg az volt a terv, hogy szettorunk egy egy ceruzat a fejunkon de ezt kesobb elvetettuk mert egyes grafitpartiakat serthetett volna a dolog, a toll meg tul kemeny, alkoholosfilc tul draga szoval kitalaltuk, hogy alakitunk valamit. Tehat mi lettunk az AFS-Anti drog es alkohol reszlege es bemutattuk, hogy NEM szabad kozelebbi kapcsolatba kerulni barmifele narkotikummal. Eloszoris NE vedd meg, egy furcsa kinezetu csuklyas arctol a sikatorban. NE vidd haza, NE vegyel cigipapirt, NE tekerd be, es NE vagd nagyon finomra mert akkor nagyon eros hatasa lesz. Majd a joe-t amit NEM vettel meg, NEM vitted haza NEM tekerted be, NE rakd a tobbi cigid koze, mert mikor gyanutlanul aldogalsz a buszmegalloban es egy teljesen hetkoznapi cigarettara vagysz, teljesen veletlenul a rosszat veszed ki es lehetseges, hogy valaki epp meglok mikor a szadhoz emeled, kiesik az ongyujtod es egy ellipszis alaku palyat leirva megpattan a foldon aminek a hatasara szikra keletkezik amire te pont raasel es levego utan kapkodva pont beleszivsz, meg is van a baj. Az eloadas jol sikerult, tobb dijra is jeloltek, es csak a szerenysegunk szabott gatat annak, hogy nem vettuk at mindet.

Itt egy kep szinesztarsamrol Orion "Loco" Parkesrol:



Nekem elsore Nirvana jutott rola eszembe. Masodjara is. Pietroval sajnos nem keszult kozos kep, csak olyan ami erosen serti a privatszferankat, es latszik rajta az ezustalapon rozsaszinparduc mintas boxerem amit csak bizonyos illetekesek lathatnak. Mar csak a haja miatt is birtuk (kozepso tag):



Volt egy stadtrally nevu program is ahol csapatokba verodtunk (mi voltunk az Artic Monkeys de a The Killers epp ugy ott volt mint a Muse) es megrohantuk a varost, hogy valaszokat leljunk olyan, mostansag sokakat aggaszto, kozvelemenyt megoszto kerdesekre mint pl: Mikor uritik ki a nagy fekete szemetest Donauwörthben? Mi tortent a nagy kilato mellett allo kolostorral? A tojast a hegyes vagy a tompa vegenel kell feltorni? Vegulis az 5 csapatbol harmadikak lettunk, eleg szoros kuzdelemben a masodik csapattal, ugyanis Pietroval az utcan talalkoztam ossze es amint meglattunk egymast nekialltunk futni a papirral visszafele ugyanis egymas ellen voltunk. Vegulis en ertem be hamarabb de mint kiderult ok kesobb indultak mint mi, es meg igy, hogy hamarabb ertem be, is ok csinaltak meg gyorsabban. Azert edzesnek nem volt rossz na... :D

Este lenyomtunk 8-an par nagyon komoly UNO csatat, ahol tobbszor elvereztem de egyszer majdnem nyertem (Y). Ugyan az utolso korben Pietro nem mondta ki hogy UNO UNO mikor lerakta az utolso lapot, hanem azt hogy "Go Sleep" ami mondjuk hajnal 3 kor legalabb ugyanolyan megfelelo volt mint a dupla UNO. Plusz Julian, kedvenc onkentesunk mar lesben allt, hogy kit tud hazakuldeni illetektelen koromcsipeszhasznalatert.

O az, a derp.com-ra utlevel nelkul is mehetne.


Nagyon jo volt talalkozni a tobbiekkel es megosztani a velemenyeinket, tapasztalatainkat, eszreveteleinket. Tudtam, hogy sok cserediak van a kozelben rajtam kivul, nem csak AFS-el hanem Rotary-val, es egyeb szervezetekkel, de most, hogy masoktol is hallottam, amiket en is ateltem, konnyebb az ittlet elfogadasa. Nem mintha nagy gondjaim lennenek vele, de megis mas nem csak tudni hanem erezni is, hogy nem vagyok egyedul.



Ezzel a keppel lehet "Talald meg Vilit" jatszani csak ez a Balazsos kiadasa a dolognak. Vasarnap delutan konnyes bucsut vettunk egymastol, mert par diakkal valoszinuleg csak a felevi taborban fogunk tudni talalkozni, igaz rajta leszunk par party osszehozatalon esatobbi, mert szerencsere az ulm-i körzethez tartozok ami eleg aktiv szoval nekunk nem gond megszervezni valamit.

A het amugy eleg faraszto volt, elkezdtem egy masik uszodaban is uszni. Ez itt van Heidenheimban szoval nem 30km-el odebb mint a Niederstoetzingeni. Mig utobbiban talalhato egy 25m-es medence, melegvizes furdo, es egy kacsausztato aminek a kozepen egy kalozhajo van ami erosen veri az awesom-o-metert, addig az elobbiben talalhato egy 50m-es medence, 2 elmenycsuszda, az egyikhez gumicsonakot lehet hasznalni a masik meg "sotet lyuk" ami az aquapark szlengben annyit tesz, hogy belul sotet. Tartozik hozza tovabba egy melegvizes medence, hatmasszirozo cuccokkal, meg idonkent hullamzik is, de ami lenyeges hogy az uszodan kivul van es telen is operal. Egy 3,8m mely medence, 5 es 3 meter magasrol lehet beleugrani plusz van hozza ketto deszka ami rugalmas es gyakran latjuk Tom n Jerry-ben. Aki tudja a hivatalos nevet kommentben jelezze please, akar itt, akar facebookon. Haromfele szaunna, meg sokminden amit meg nem fedeztem fel. A lenyeges dolog viszont az, hogy az edzes 1 oran at tart es utana meg fel oraig tartozkodhatunk bennt, tehat fel oraig akarmit hasznalhatunk ami nem keves allatkodasra ad alkalmat.

Tegnap este voltam eloszor itt diszkoban, megpedig a ket hete kimaradt Wundebarban amirol roviden annyit tudok mondani, hogy inkabb Scheißbar. Igaz ifjusagi diszko, ami annyit tesz, hogy 16 evtol engedik be az emberkeket es ejfelig maradhatnak a 18 ev alattiak. Mivel szinte minden ismeros akivel mentunk 18 alatt volt es csak 1-2 kivetel akadt igy mi is leleptunk ejfel elott. Eloszor azt gondoltam, hogy kar erte mert tuti jo lesz, de vegulis nem. Teljesen mas mint egy magyar diszko, nincsenek rudak, keves hangulatvilagitas van, a Westnel is dragabbak a piak, es ami a legkomolyabb volt, hogy a fiuk es lanyok kulon tancoltak. Semmi erintkezes. Tehat alkottak egy kort a csajok meg a sracok es mindenki a sajat nemevel nyomta. Elmondtak, orin leginkabb a latinoknak, hogy ne nagyon nyomuljanak diszkokban, meg ne ugy tancoljanak mint otthon mert nem nagyon fogjak toleralni. Eddig ketelkedtem a dolog valodisagaban de tenyleg igy van. Ennek ellenere jo hangulatu volt, mert a szamok nagy reszet ismertem (sok nemet zenet nyomnak nem csak mainstreamet), sok ismeros arccal talalkoztam, de furcsa volt. Kulturalis sokk nevre kereszteltek az AFSesek.

Itt egy kep ami meg a torzshelyunkon, Jacks American Bar-jaban keszult Hoang vietkonggal es hugival:



Amugy nekialltam olvasni. Kajak. Kenu. Epp ma vegeztem az Angyalok es Demonok c. konyv angol nyelvu valtozataval. A helyi konyvtarban egy szal magyar konyv sincs szoval marad az angolnal, a nemetem pedig meg nem olyan jo, bar egy kepregenyt kivettem, mondvan, hogy annak ugyse lesz olyan nehez nyelvezete, hat a masodik oldalon elakadtam mikor a templom szerkezetet kezdi el elemezgetni a gyilkos, hogy majd hol szokik meg. Szoval ketszavankent szotarazok. Igy nem unom magam halalra tori meg nemetorakon, amiken tovabbra se tudok sokmindent csinalni mert csoportokban dolgoznak, amikor meg nem akkor mindket padtarsam streber es nem hajlandoak velem amobazni. Nem ugy mint kemian meg bioszon ^^

Mara ennyi volt, legkozelebb egy hete mulva. Amen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése