hétfő, október 25, 2010

Mindennapok

Mivel mostanában semmi Canstatter "hudefasza" Vasen szintu dolog nem tortent, ezert ugy gondoltam megerett egy bejegyzes a mindennapjaimat tekintve. Kezdenem is azzal amit mar korabban is le akartam írni, de valahogy erdeklodes hianyaban mindig elmaradt, ez pedig a praktikumom. Mivel a 10. osztalyba jarok (sose fogok megoregedni...) el kell vegeznem egy egy hetes praktikumot egy nemet vallalatnal. Ez lehet a Mercedes, Lufthansa vagy Ursula neni fagyizoja. Teljesen mindegy, hogy hol csak valahol. Aki egy helyet se talal annak a sulit kell takaritania, szoval el is kereszteltem a dolgot suchen oder putzen-nek (keress vagy takarítasz). Nos nekem tobb otlet is eszembejutott mikor hallottam a lehetosegrol:









Szoval otleteim vannak csak a megvalosítas kerdeses. A Lufthansat komolyan meg akarom probalni, de meg a legtobb nemetnek is nehez ott helyet szerezni praktikumra. Mindenesetre a lehetoseg adott, be kell dobnom magam es meglatom mi lesz belole. Persze van B es C terv is, a B terv anya tesojanal, aki a Mercedesnel dolgozik a ferjevel egyutt. Itt szinte biztosan kapnek egy helyet, ha jelentkezek naluk. Igazabol ennek legalabb annyira orulnek mint a Lufthansanak. Ha valami nagyon beutne es megse sikerulne a Mercedeshez mennem akkor marad a Voith ami egyebkent ugyancsak vilagszínvonalu nev csak nem olyan kozismert mint a Lufi vagy a Mercedes. Itt anya dolgozik, szoval szinten eleg nagy a valoszinusege, hogy tudok menni. Ha nem akkor:



Tehat praktikumom akkor is lesz ha az alsogatya gnomok felszínre tornek, csak az nem mindegy, hogy hol.

Kedden megajandekoztam magam egy PSP-vel, mert akaratlanul is vannak unalmasabb itthonulos perceim, es valahogy a kepregeny-forditas se tartogat varatlan izgalmakat. Konzolok teruleten kevesbe otthonos olvasoim szamara, ez egy psp:



Igen, alapbol jatekra van, de szamos hasznos tulajdonsaga is van. Az osztalytarsam adott hozza GPS progit szoval csokkentek az eselyeim, hogy bekeruljek a LOST-ba, de nottek pl arra nezve, hogy idoben odaerjek valahova. Ilyen pl a loveszetem pentek delutan 1-kor kezdodik es 12:45-kor csongetnek ki. Itt a busz kozlekedesre leginkabb az a jellemzo, hogy nem. Hol van hol nincs. Mar nem eloszor tortent meg, hogy nem jott egy busz ami ki volt irva. Eloszor azt hittem megint elneztem valamit, de ahogy jobban atneztem, van egy olyan ikon, hogy R1 ez pedig azt jelenti, hogy a busz indulasa elott legalabb fel oraval be kell telefonalni, hogy te menni akarsz azzal a busszal es csak akkor indul el ha legalabb x ember betelefonal. Es ez meg nem is egy esti hanem egy kora delutani jarat.. Szoval porog az elet itt minden delutan :D Holnap írok angoldogat amivel meg esellyel is indulok. Mindenkeppen tobb esellyel mint a biosz meg kemiadogamon. A bioszdogank a megtermekenyítesrol volt, es el kellett magyarazni, hogy mi mire van. Nos a petefeszek ugy nezett ki mint a halalcsillag, a spermak mint a lazadok, szoval szepen atrajzoltam es beirtam, hogy Luke Skywalkernek be kell hatolnia a halalcsillag gyengepontjan at (amire szinten volt egy kep). Plusz felette voltak versejtek amik pont ugy neztek ki mint a Birodalmi Rombolok. Tudom, hogy nem sok de legalabb írtam valamit, az amcsi csaj meg a nevet se írta ra a dogara.. Nekialltam atnezni a bioszt, meg kiírtam az ismeretlen szavakat (minden másodikat) de ennyit nem lehet megtanulni rendesen egy het alatt, plane, hogy az se volt megadva, hogy mibol irjuk, csak fel volt adva 20 oldal. Nem banom a dolgot mert meg csak egy honap tellt el es így is sokat fejlodtem, de remelem ev vege fele mar tudok valami ertelmeset is osszehozni egy biosz/kemia/termeszettudomany/politologia/stb orakon. Amugy a rajztudasom is sokat fejlodott az elmult egy honapban..

Nos mara ennyi jutott, de kovetkezo alkalommal, lesz mirol irnom. Annyit elarulhatok, hogy nem a Haloween party miatt varom annyira a hetveget.

Tschüß!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése