hétfő, október 04, 2010

Cannstatter Wasen

Allé!

Ismet eltellt egy het az AFS-Experience()embol. A hetkoznapok tovabbra is porognek, mar kialakult egyfajta orarend amit betartok. Szerdan volt egy cserediak-talalka a kedvenc nemettanarnonk haza elott (70 eves, mar 50 eve tanit kulfoldieket nemetul, es egy 20-ast nyugodtan letagadhatna). Szoval betamadtuk az egyik kavezot, hogy itt most bizony kaveivaszat lesz es hozza meg dumalni is fogunk. Nos itt egy valami haromszor annyiba kerul mint otthon, tehat 1€-ert (280Ft) kapsz 2! deci tejet. Egy valamirevalo forrocsoki tejszinhabbal pedig 3-4€ kozott mozog = BigMac menu ara vagy egy Jumbo-Döner. Apropo torok kaja. Mar elso heten feltunt a sok torok, meg hallottam is roluk mielott kijottem, de most, hogy jobban szetneztem a varosban, tünt fel, hogy tenyleg sokan vannak. Az Ezeregyejszaka meseibol szerintem mar minden nev foglalt ettermek teren es nehezen talasz olyan sarkot ahol ne lenne egy torok kajalda vagy pekseg. Vagy hentes. A husok nagyon finomak es hatalmas valasztek van. Na de hetvege.

Eredetileg az volt a terv hogy pentek este teszunk egy latogatast az ujonnan megnyílt Wunderbar Diszko es Altalanos Leepitohely nevu intezmenyben. Kb a fel varos ottvolt de sikerult kimaradnom mivel anya nem tudott volna ertunkjonni igy ott kellett volna aludnom annal az ismerosunknel akiket tobb mint 10 eve ismer a csalad. Namost a problema ott volt, hogy ez csutortok este derult ki es van egy olyan helyi AFS szabaly miszerint _3_ nappal azelott be kell jelentenie a cserediaknak ottalvasi szandekat, en pedig ezt elmulasztottam de nagyon eselyem se lett volna elorelatni, hogy anya megfazik (nem kell aggodni masnap kicsattano formaban volt). Kicsit bosszantott de ez van. Csalodottsagomban leultem TV-t nezni amit jo ideje ido hianyaban hanyagoltam, es elso nap vilagossa volt hogy az MTV 1-2 angolnyelvu adasat leszamitva mast nem nagyon fogok megerteni (vagyis de, Mr. Bean azert meg megy). Am most, hogy egy kozelebbi pillantast vetettem a tavkepkozvetito szerkezetre, tunt fel, hogy ahhoz bizony tartozik egy PlayStation!!! 1... Talan 2001-ben lattam utoljra bekapcsolt es mukodo allapotban ps1-et, de mivel van egy ilyen kocka enem is ez annyira nem zavart plusz a felfedezes orome feledtette. Meg is kerdeztem, hogy elesithetem-e, es legnagyobb meglepodesemre anya is csatlakozott, mert neha szokott Raymanezni meg ilyen ugyessegi jatekokat is tol. Eloszedett 3 kupac lemezt (ahhoz kepest, hogy nekem nem engedi, hogy a letoltott office 2007-et felrakjam, minden jatek illegalis volt na de mind1.. :D) es joparat ki is probaltunk. Neha gyongyoket gyujtottunk, meg szakadekokat ugrottunk at, aztan lemeszaroltunk par szaz zombit resident evilben, megszoktunk egy magasan orzott bortonbol, meg kiprobaltattam vele a Plants vs. Zombiest szoval kerteszkedtunk is. Vegulis total elfelejtettem, hogy mashova is mehettem volna az este.
Szombaton elmentunk futni egy "kis kört" Jessicaval... a kis korrol kiderult, hogy laza 4 km de sikerult 20 perc alatt teljesiteni megallas nelkul szoval kul. Eleg nagy fejlodes ahhoz kepest, hogy mikor megjottem es elso alkalommal mentunk futni kb 500 meter utan kifulladtam, igaz egy eleg durva emelkedo van jo hosszu uton.

Viszooooont

Vasarnap vegre elmentunk a Cannstatter Wasen nevre keresztelt volkfestre Stuttgartban :D Kb ugyanaz mint az Oktoberfest csak kisebb ami azt jelenti, hogy itt 6 millio helyett pusztan 4 millio latogatoval szamolnak 17 nap alatt. Vegulis a ket fesztivalon Magyarorszag lakossaga megfordul. Ha roviden akarnam jellemezni akkor azt mondanam, hogy valahol a fantörpikus es a legendary kozott van feluton. Csaladdal mentunk, anya, Jessica, anya tesoja es annak ferje es ket gyereke, nevszerint Steffi es Simon valamint egy haver Cris aki felig emo felig pedig mas. En felig nepi oltozetben voltam ami az abroszmintas inget es a viragos hozentrogert illeti, de Jessica es Steffi nagyon jol neztek ki nepiben.



Tehat ott jobb oldalt all Cris full feketeben aki inkabb Pendulum koncertre volt bekeszulve, mellette vigyorgok en, mellettem Jessi, mellette Steffi az unokatesoja es omellette Simon aki nem csak most, de mar egy negyedikes osztalykepen is ugy nezett ki mint aki fogorvos lesz.
A kaja isteni volt csak epp tul sok, a sornek meg csillagaszati ara van, de anya fizetett nekunk egy kort. 1 maß (1 liter) kerult iden 8,4 €-ba, hozza a kaja pedig 10-25 e kozott de a 10 €-s is hatalmas adag volt.



Itt mar kezdett hatni a dolog, (AFS bennfenteseknek: a fesztivalhangulat. Semmifele masra ne gondoljatok, a sor pedig csak a kep kedveert van a kezemben.) nagyjabol latszik mekkora volt a hus elottem, a haromnegyedevel sikerult megbirkozni.



Kb igy nezett ki a hely, szerencsenk volt, hogy le tudtunk ulni mert epp akkor ertunk oda mikor egy csalad lelepett es el tudtuk foglalni a helyet. Tobb ilyen nagy sator is volt a helyszinen, a fesztival zenejet ket kifejezes jellemzi tokeletesen, sramlicore es HC mulatos.
Mindemellett eleg vidampark feelingje volt, szinte mindenre felültem amire lehetett. Itt egy kep madartavlatbol:



Ami ott pirossal van jelolve termeszetesen ki lett probalva, hat nem mostanaban fogom elfelejteni milyen erzes volt :D es csak Steffi mert velem felülni... 50 meter magasra vitt fel, nem veletlen MaXximum a neve.



Ez a Volkfest szimboluma a Cannstatter Kanne.pont.



Erre ketszer is felultunk, a nyillal jelzett sorban ulunk mi ott bal szelen. Ugy emlekszem ez csak 35 meterre vitt fel.



Ez pedig mar a Mercedes-Benz gyar elott keszult aminek Stuttgartban van a szekhelye. Itt a bizonyítek:



Vegezetul pedig, hogy milyen volt a nap.. Egy kep tobbet mond ezer szonal:



Schlaf Gut!

2 megjegyzés:

  1. Hiányzol Te kis majom! Nagyon jók a képek ám....pusziiiiiiiiiiiiiii Évi és a keresztapád, valamint a kis család

    VálaszTörlés
  2. En is puszillak titeket :D Hianyoztok, de mar csak 9 honap! :D

    VálaszTörlés